loading...
بزرگترین سایت تفریحی

R0z3 بازدید : 53 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

خورشید زندگی



دوباره حال و هوای دلم ابریه
باز فصل دلم خزان شد
سرزمین دلم فقط دو فصل دارد
یکی بهار و دیگری خزان
وقتی خورشید وجودت نزدیک است و امید وصالت در دل, بهار است
بهار است و شادی و نشاط
اما وقتی ازت دورم و امید به وصالت ته می کشد
فصل خزان می شود
و ابرهای دلتنگی در هوای دلم پر می شوند
و غم خودی نشان می دهد
اما عجیب این است که این روزها این فصل ها زود تغییر می کنند
شاید بخاطر این است که من این روزها بیشتر به دورت می گردم
خورشید زندگی ام
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهیار17 در تاریخ 1348/10/11 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

خوش امد شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 800
  • بازدید کلی : 45,971