loading...
بزرگترین سایت تفریحی
arash بازدید : 154 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)
آصف شوکت شوهر خواهر بشار اسد و رئیس سازمان اطلاعات و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه است.

 

 


منابع خبری سوریه پس از اعلام مرگ وزیر دفاع سوریه کشته شدن آصف شوکت خبر دادند.

 برخی منابع خبری سوریه از به المنار اعلام کردند که آصف شوکت نیز در انفجار امروز مقابل ساختمان امنیت ملی سوریه کشته شده است.

آصف شوکت شوهر خواهر بشار اسد و رئیس سازمان اطلاعات و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه است.

تلویزیون المنار این خبر را به نقل از منابع سوری اعلام کرد و تاکید کرد آصف شوکت کشته شده است.
منبع: tabnak.ir
R0z3 بازدید : 131 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (0)

مهتاب نوروزی، مشهورترین سوزن دوز ایران شب گذشته در سن 78 سالگی درگذشت.

به گزارش مهر، مهتاب نوروزی از 15 سالگی و همان موقع که این هنر را از مادرش یاد گرفت، کار کرد و به دیگران هم یاد داد آنقدر که همه دخترهای سیستان و بلوچستان و آنهایی که سوزن دوزی بلد هستند می دانند مهتاب نوروزی در روستای قاسم‌آباد، در هفت کیلومتری بمپور از توابع سیستان و بلوچستان زندگی می کرد.



R0z3 بازدید : 163 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
به گزارش  باشگاه خبرنگاران، امسال هم به مانند سالهای گذشته سریال‌های مناسبتی چون «خداحافظ بچه» (شبکه سه)، «چمدان» (شبکه دو)، «راز پنهان» (شبکه یک) و «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» (شبکه پنج) از تلویزیون پخش خواهد شد.

اما این بار تغییرات عجیب و جالبی در تیتراژ سریال‌ها ایجاد شده است و خوانندگان متفاوتی میهمان خانه‌های شما هستند.


در ماه مبارک امسال قراراست استاد آواز ایران «ایرج» به همراه احسان فدایی در «چمدان»، «علی لهراسبی» در «خداحافظ بچه»، فرزاد فرزین و پیام حصیری در «راز پنهان» خاطراتی خوش برای بینندگان در ماه مبارک رمضان رقم زنند.




arash بازدید : 74 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

سالم‌ترين روش براي پخت غذا، روش آب‌پز كردن است. در صورتي كه ناچار هستيد غذاي خود را سرخ كنيد، بايد از روغن مخصوص سرخ كردني استفاده كنيد. اگر قصد داريد روغني را كه يك‌بار براي سرخ كردن از آن استفاده كرده‌ايد، دوباره مورد استفاده قرار دهيد، بايد هنگام خريد، در انتخاب نوع روغن دقت كنيد. به اين منظور بايد روغني را انتخاب كنيد كه نقطه دود بالايي دارد، يعني روغني كه قبل از اينكه سطح آن توليد دود كند، بتوان تا درجه بالايي آن را حرارت داد. وقتي روغن به نقطه دود مي‌رسد، تركيب آن شروع به تغيير مي‌كند و كف‌هايي روي آن تشكيل مي‌شود كه حاوي آكروليين است و چشم را مي‌سوزاند. بعد از هر بار استفاده از روغن، نقطه دود آن پايين مي‌آيد و براي همين، روغني براي چند بار سرخ كردن مناسب است كه نقطه دود بالايي داشته باشد.



arash بازدید : 64 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: همه اصحاب امام زمان (عج) جوان و ۵۰ نفرشان زن هستند.

به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام کلباسی تصريح كرد:با بيان اینکه یاران مخلص امام دوازدهم در زمان ظهور حضرت ۳۱۳ نفرهستند که ۵۰ نفر از این یاران را زنان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: در زمان به زمین آمدن حضرت عیسی (ع) نيز كه به همراه امام زمان (عج) خواهند آمد، ۸۰۰ نفر از پیروان ايشان زن هستند و این امر نشان می‌دهد که زنان نقش موثری در انتظار منجی دارند.

كلباسي با بيان اینکه در قرآن ۲۸۰ قصه وجود دارد، خاطرنشان کرد: قصه تولد حضرت موسی (ع) شبيه تولد امام زمان (عج) است و همان‌طور که فرعون نتوانست مانع به دنیا آمدن حضرت موسی (ع) شود، طاغوت زمان امام حسن عسكری (ع) نیز نتوانست مانع تولد فرزند ایشان شود.

arash بازدید : 53 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

همان طور که در تهران خیابانی به نام سئول وجود دارد در شهر سئول پایتخت کره جنوبی نیز خیابانی به نام تهران وجود دارد.


به نقل از  ایسنا، ایران و کره جنوبی به عنوان دو کشوری که برنامه های توسعه اقتصادی را با هم شروع کردند همواره ارتباط نزدیکی از لحاظ تجاری با هم داشتند. ایران خودرو (ایران ناسیونال سابق ) تقریبا پنج سال قبل از شرکت دوو آغاز به کار کرد و این همکاری ها بعد از انقلاب نیز ادامه یافت و با ورود سامسونگ و ال جی و اتومبیل های پراید، هیوندایی و دوو به جایی رسید که کره سهم زیادی در بازار تجاری ایران پیدا کرد.

اما قصه خواهر خواندگی تهران و سئول به قبل از انقلاب بر می گردد.پیش از انقلاب به دنبال مسافرت شهردار وقت تهران به سئول در سال ۱۳۵۴ در جهت همکاری میان دو کشور سنگ بنای دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور گذاشته شد. خیابانی در تهران به نام خیابان سئول و خیابانی در سئول به نام خیابان تهران نام‌گذاری شد.

نام گذاری خیابان سئول در تهران نیز در همان سال اجرا شد که در شمال شهر و در نزدیکی منطقه اوین قرار گرفته است.

لوح یاد بود خیابان تهران نیز در سئول در سال ۱۹۷۶ پرده برداری شد. خیابان تهران یک خیابان در بخش گنگ ‌نام شهر سئول کره جنوبی است. شرکت‌های سامسونگ و هینیکس دفاتری در این خیابان دارند. گرانترین و بلندترین سازهٔ این خیابان دولت کلان‌شهری سئول (Seoul Metropolitan Government) نام دارد که قیمت آن ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ون (۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار) برآورد می‌شود.

این خیابان قبلا به نام Samneungno خوانده می شد و در منطقه ای نسبتا توسعه نیافته که در آن سالها به تازگی ضمیمه سئول (در ۱۹۶۳) شده بود به خیابان تهران تغییر نام داد. در سال های بعد، منطقه گنگ نام گو با رشد فوق العاده سریع و امواج ساخت و ساز فراوان رو برو گردید که حتی تا به امروز نیز ادامه دارد و تبدیل به یکی از پر رفت و آمدترین خیابان ها در کره جنوبی شده است.

arash بازدید : 70 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

سد خمیران تیران و کرون بار دیگر قربانی گرفت.

جوان ۲۶ساله تیرانی که به منظور شنا وارد سد شده بود ، در اواسط سد که حدود ۱۵متر عمق داشت کنترل خود را از دست داد و آب او را به پایین فرو کشید.


اطرافیان این جوان او را از آب خارج کردند اما به علت داخل شدن آب در ریه هایش فوت کرد.

arash بازدید : 86 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

ghatl عکس / قتل غم انگیز يک دختر 16 ساله توسط مادرش!

این دختر ۱۶ ساله توسط مادرش انقدر گرسنه ماند تا درگذشت. “مارکیا بلکلی” ۱۶ ساله از نظر روانی اندکی مشکل داشت و هنگام مرگش  تنها ۴۰ پوند وزن داشت.


 خویشاوندان او معتقدند مادرش به او گرسنگی داده است تا بمیرد. حالا این خانم ۳۸ ساله به اتهام قتل دختر ۱۶ ساله اش به دادگاه فراخوانده شده است.

گفته شده است این مادر از دخترش متنفر بوده و به همین دلیل به بهانه عضویت در گروهی اینترنتی که مشوق گرسنگی هستند به او غذا نمیداده به طوریکه این دختر بارها از خانه فرار کرده و دست به دزدی از فروشگاههای اطراف محل زندگی اش زده بود.
پدر این دختر که جدا از خانواده زندگی میکرده است از این جریان شوکه شده است و میگوید باور نمیکند کسی حتی با بدترین دشمن خود این کار را انجام دهد. این زن بارها و بارها از سوی انجمن حمایت از کودکان مورد بازجویی قرار گرفته است.
همسایه های این خانواده میگویند تا کنون ندیده اند بچه های این زن به مدرسه بروند . یکبار این دختر با پدرش تماس گرفته و به او در مورد رفتار مادرش شکایت کرده بود اما پدرش از او خواست با پلیس تماس بگیرد. زمانیکه پلیس در جریان قرار گرفت و ماموران را به خانه این زن فرستاد دختر را درحالی دیدند که بی جان روی زمین افتاده بود.

 

pcqj1mlzt41xzm9j0bm عکس / قتل غم انگیز يک دختر 16 ساله توسط مادرش!

arash بازدید : 71 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
علی پروین، سرمربی و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، خاطرات جالبی را از علاقه‌اش به امام خمینی(ره) و ارتباطش با سید حسن خمینی بازگو کرد. وی درمورد سابقه ارتباطش با مرحوم سید احمد خمینی اظهار داشت: بنده اولین بار مرحوم حاج احمد آقا را حدود سال‌های ۱۳۴۷ یا ۴۸ دیدم. آن زمان ایشان به همراه آقای کاظم رحیمی، چندین بار به جلسه تمرین تیم پرسپولیس آمد.
وی با بیان اینکه بعد از آن برخورد، دیگر حاج احمدآقا را ندیدم تا اینکه سال ۶۰ به اتفاق سایر تیم‌ها به دیدن امام در جماران رفتیم، افزود: ما خیلی دلمان می‌خواست امام را ببینیم و لذا سه تیم به اتفاق هم به دیدن ایشان رفتیم که خود من آنقدر ذوق و شوق آن دیدار را داشتم که به امام خیره شده و مجذوب آن شخصیت بزرگوارشده بودم که این حالت در عکس معروف آن دیدارهم هویداست.
پروین در پاسخ به این سوال که در ذهن شما ماندنی‌ترین جمله یا برخورد امام(ره) در آن دیدار چه بود؟ گفت: به‌یادماندنی‌ترین جمله امام در آن ملاقات آن جمله معروف است که «من خودم ورزشکار نیستم، اما ورزشکارها را دوست دارم».
وی درمورد ارتباطش با بیت امام در سال‌های پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: ما با حاج حسن آقا هم ارتباط خیلی زیاد و خوبی داشته و داریم. به یاد می‌آورم که ایشان و آقای علی اشراقی از سال ۱۳۶۶ به بعد به مجموعه ورزشی انقلاب می‌آمدند و معمولا هر هفته، دو سه روز فوتبال بازی می‌کردند. در آن روزها هر وقت می‌توانستیم، من به اتفاق دیگر دوستان ورزشی مان به دیدن آنها می‌رفتیم و خود من ۱۴، ۱۵ مرتبه با حسن آقا فوتبال بازی کردم.
پروین درمورد مواضع ورزشی یادگار امام نیز تصریح کرد: هنر حاج حسن آقا این است که هنوز معلوم نکرده پرسپولیسی است یا استقلالی! مثلا من یک سال ایشان را به هیات مذهبی دعوت کردم اما ایشان به خاطر گرفتاری نتوانستند بیایند اما ارتباطمان برقرار بود، از آن طرف ایشان به هیات آقای قلعه‌نویی هم می‌رود.
وی با بیان اینکه همیشه دوست داشته‌ام به مرقد امام بروم؛ گفت: چند وقتی است که با حاج حسن آقا ملاقاتی نکرده‌ام. همه ورزشکاران خانواده امام را دوست دارند و وقتی پای این موضوع به میان بیاید دیگر پرسپولیسی و استقلالی نمی‌شناسد، بلکه همه به آنها علاقه‌مند هستند. این علاقه هم از شخص امام آغاز شد. خداوند به آقای کاظم رحیمی خیر بدهد که آن ملاقات را ترتیب داد
R0z3 بازدید : 77 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

سید شمس الدین حسینی ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه صندوق توسعه و بازار سرمایه در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در این ارتباط که با توجه به خارج شدن افزایش قیمت حاملهای انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از دستور کار دولت، آیا مبلغ یارانه های نقدی افزایش خواهد یافت؟، گفت: افزایش یارانه نقدی برآمده از اصلاح قیمتها است.

وزیر اموراقتصادی و دارایی با اعلام اینکه دولت از مسیر اصلاح قیمتها قدرت خرید مردم را جبران می کند، اظهار داشت: در خصوص 28 هزار تومانی که بابت افزایش قیمت نان پرداخت شد نیز در برنامه هدفمندی یارانه ها وجود نداشت.
 حسینی ادامه داد: با توجه به تفاهمات کلی که رئیس جمهور و رئیس مجلس داشتند، این کار انجام شد و ما لایحه این اقدام را در دولت تفسیر کردیم که مبلغ 28 هزار تومان یارانه نان برای جبران به مردم پرداخت شود.
 وی خاطر نشان کرد: بنابراین اصلاح قیمتها و جبران قدرت خرید دو روی یک سکه هستند.
 دولت پیش از این قصد داشت یارانه نقدی ماهانه 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر ( بدون محاسبه یارانه نه ماهه 28 هزار تومانی نان) را در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا مبلغ 73 هزار و 500 هزار تومان افزایش دهد اما هم اکنون دولت بنا به دلیلی، قید افزایش قیمت حامل‌های انرژی را زده است و برهمین اساس، فعلا مبلغ یارانه نقدی افزایش نخواهد یافت.

arash بازدید : 78 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (1)


سریال «پرستاران» از معدود سریال‌های خارجی است که 12سال است به شکل هفتگی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

اما قرار است پخش این سریال تا چند هفته دیگر به اتمام برسد. سریال پرستاران با نام (All saints) محصول کانال هفت کشور استرالیاست. سری نخست این سریال در سال1998 از این کانال پخش شد. سریال پرستاران تا‌کنون مخاطبین فراوانی در سراسر دنیا پیدا کرده است. در نگاه نخست به‌نظر می‌رسید که پخش سریالی با موضوع پرستاران و در فضای بیمارستانی نتواند موفقیت چشمگیری در جذب مخاطب داشته باشد زیرا تا آن زمان سریال‌های فراوانی در تلویزیون با موضوع پرستاران و فضای بیمارستانی ساخته شده بود اما هیچ‌گاه نتوانست موفقیتی این‌چنین در جذب مخاطب ایرانی داشته باشد. علت این موفقیت را باید در سه عامل ساختار، مضمون و شخصیت‌پردازی جست‌وجو کرد.


arash بازدید : 72 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

بازی گلشیفته فراهانی در نقش روسپی + تصاویر<br />

گلشیفته فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران ، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی به نمایش عموم گذاشت، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.
در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است این خواننده و بازیگر، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند 

arash بازدید : 71 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)


دختر نوجوان نگون‌بخت ، قرباني 2 تبهكار نقابدار

كارآگاهان جنايي پليس آگاهي سمنان پس از 35 روز، دو عامل آدم‌ربايي و تجاوز به عنف را شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش جام جم به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ داوود رسولي‌فر، رئيس پليس آگاهي سمنان درباره اين پرونده گفت: روز 29 ارديبهشت، ماموران در پي تماس يكي از شهروندان، از ربوده شدن يك دختر خردسال در سمنان اطلاع يافتند.


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 45,837