loading...
بزرگترین سایت تفریحی
arash بازدید : 74 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

اواخر هفته گذشته زمزمه‌ای در بازار و میان فروشندگان و شرکت‌های تلفن همراه شنیده شد و آن مربوط به این می‌شد که شرکت فنلاندی نوکیا قصد دارد دفتر خود در تهران را تعطیل کند.

به نقل از آی تی ایران؛ این خبر به خودی خود آنقدر تعجب‌آور نبود؛ چراکه بسیاری پیش‌بینی می‌کردند این شرکت که این روزها حال و روز خوشی در بازار ندارد و مرتبا در حال تعدیل نیروهای خودش در سراسر جهان است تصمیم‌هایی نیز در مورد دفتر اصلی خود در تهران خواهد گرفت؛ با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد این شرکت که تا پیش از این و به‌رغم تحریم‌ها مستقیما و از داخل ایران به فعالیت می‌پرداخت، مسدود شدن دفتر تهران را به گردن تحریم‌ها بیندازد.



arash بازدید : 68 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

بر خلاف بیشتر گوشی‌های با سیستم عامل اندروید سامسونگ که دارای صفحه نمایش لمسی هستند، این گوشی از صفحه کلید هم بهره می‌برد.

به گزارش سافت گذر ؛ امروز سامسونگ از گوشی هوشمند جدیدی خبر داد که دارای اندروید 4 است. این گوشی همراه دارای صفحه کلید مخصوص چت هم هست.

سامسونگ در سایت رسمی خود با انتشار تصاویری از این گوشی افزوده است که این دستگاه جدید به زودی روانه بازار خواهد شد.

این گوشی دارای رزولوشن 480* 320 و صفحه نمایش لمسی 3 اینچی است و از کیبورد به اصطلاح چت هم بهره می‌برد.



این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی و دارای قابلیت میکرو اس دی تا 32 گیگابایت هم هست.

متاسفانه دوربین 2 مگاپیکسلی این گوشی چیزی برای گفتن ندارد و همچنین از دوربین مکالمه ویدویی هم بی‌بهره است.

با توجه به مشخصات سخت افزاری این گوشی به نظر نمی‌رسد که دارای قیمت بالایی باشد و محدوده ارزانی در قیمت باید داشته باشد.

سامسونگ درباره قیمت نهایی این گوشی در زمان عرضه اظهار نظری نکرده است و  تنها گفته است که " نقطه قیمت رقابتی " در زمان عرضه خواهد داشت.

شرکت سامسونگ افزوده است که در اواخر ماه جاری این گوشی هوشمند وارد بازار خواهد شد و محل نخستین عرضه هم اروپا و کشور اسپانیا خواهد بود و به مرور زمان در سایر نقاط اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، جنوب شرق آسیا و جنوب غرب آسیا عرضه خواهد شد. جالب آنکه در لیست منتشر شده تاریخی از انتشار این گوشی در آمریکا مشخص نشده است.

arash بازدید : 64 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: همه اصحاب امام زمان (عج) جوان و ۵۰ نفرشان زن هستند.

به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام کلباسی تصريح كرد:با بيان اینکه یاران مخلص امام دوازدهم در زمان ظهور حضرت ۳۱۳ نفرهستند که ۵۰ نفر از این یاران را زنان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: در زمان به زمین آمدن حضرت عیسی (ع) نيز كه به همراه امام زمان (عج) خواهند آمد، ۸۰۰ نفر از پیروان ايشان زن هستند و این امر نشان می‌دهد که زنان نقش موثری در انتظار منجی دارند.

كلباسي با بيان اینکه در قرآن ۲۸۰ قصه وجود دارد، خاطرنشان کرد: قصه تولد حضرت موسی (ع) شبيه تولد امام زمان (عج) است و همان‌طور که فرعون نتوانست مانع به دنیا آمدن حضرت موسی (ع) شود، طاغوت زمان امام حسن عسكری (ع) نیز نتوانست مانع تولد فرزند ایشان شود.

arash بازدید : 53 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

همان طور که در تهران خیابانی به نام سئول وجود دارد در شهر سئول پایتخت کره جنوبی نیز خیابانی به نام تهران وجود دارد.


به نقل از  ایسنا، ایران و کره جنوبی به عنوان دو کشوری که برنامه های توسعه اقتصادی را با هم شروع کردند همواره ارتباط نزدیکی از لحاظ تجاری با هم داشتند. ایران خودرو (ایران ناسیونال سابق ) تقریبا پنج سال قبل از شرکت دوو آغاز به کار کرد و این همکاری ها بعد از انقلاب نیز ادامه یافت و با ورود سامسونگ و ال جی و اتومبیل های پراید، هیوندایی و دوو به جایی رسید که کره سهم زیادی در بازار تجاری ایران پیدا کرد.

اما قصه خواهر خواندگی تهران و سئول به قبل از انقلاب بر می گردد.پیش از انقلاب به دنبال مسافرت شهردار وقت تهران به سئول در سال ۱۳۵۴ در جهت همکاری میان دو کشور سنگ بنای دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور گذاشته شد. خیابانی در تهران به نام خیابان سئول و خیابانی در سئول به نام خیابان تهران نام‌گذاری شد.

نام گذاری خیابان سئول در تهران نیز در همان سال اجرا شد که در شمال شهر و در نزدیکی منطقه اوین قرار گرفته است.

لوح یاد بود خیابان تهران نیز در سئول در سال ۱۹۷۶ پرده برداری شد. خیابان تهران یک خیابان در بخش گنگ ‌نام شهر سئول کره جنوبی است. شرکت‌های سامسونگ و هینیکس دفاتری در این خیابان دارند. گرانترین و بلندترین سازهٔ این خیابان دولت کلان‌شهری سئول (Seoul Metropolitan Government) نام دارد که قیمت آن ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ون (۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار) برآورد می‌شود.

این خیابان قبلا به نام Samneungno خوانده می شد و در منطقه ای نسبتا توسعه نیافته که در آن سالها به تازگی ضمیمه سئول (در ۱۹۶۳) شده بود به خیابان تهران تغییر نام داد. در سال های بعد، منطقه گنگ نام گو با رشد فوق العاده سریع و امواج ساخت و ساز فراوان رو برو گردید که حتی تا به امروز نیز ادامه دارد و تبدیل به یکی از پر رفت و آمدترین خیابان ها در کره جنوبی شده است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 45,822