loading...
بزرگترین سایت تفریحی
arash بازدید : 71 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
علی پروین، سرمربی و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، خاطرات جالبی را از علاقه‌اش به امام خمینی(ره) و ارتباطش با سید حسن خمینی بازگو کرد. وی درمورد سابقه ارتباطش با مرحوم سید احمد خمینی اظهار داشت: بنده اولین بار مرحوم حاج احمد آقا را حدود سال‌های ۱۳۴۷ یا ۴۸ دیدم. آن زمان ایشان به همراه آقای کاظم رحیمی، چندین بار به جلسه تمرین تیم پرسپولیس آمد.
وی با بیان اینکه بعد از آن برخورد، دیگر حاج احمدآقا را ندیدم تا اینکه سال ۶۰ به اتفاق سایر تیم‌ها به دیدن امام در جماران رفتیم، افزود: ما خیلی دلمان می‌خواست امام را ببینیم و لذا سه تیم به اتفاق هم به دیدن ایشان رفتیم که خود من آنقدر ذوق و شوق آن دیدار را داشتم که به امام خیره شده و مجذوب آن شخصیت بزرگوارشده بودم که این حالت در عکس معروف آن دیدارهم هویداست.
پروین در پاسخ به این سوال که در ذهن شما ماندنی‌ترین جمله یا برخورد امام(ره) در آن دیدار چه بود؟ گفت: به‌یادماندنی‌ترین جمله امام در آن ملاقات آن جمله معروف است که «من خودم ورزشکار نیستم، اما ورزشکارها را دوست دارم».
وی درمورد ارتباطش با بیت امام در سال‌های پس از ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، گفت: ما با حاج حسن آقا هم ارتباط خیلی زیاد و خوبی داشته و داریم. به یاد می‌آورم که ایشان و آقای علی اشراقی از سال ۱۳۶۶ به بعد به مجموعه ورزشی انقلاب می‌آمدند و معمولا هر هفته، دو سه روز فوتبال بازی می‌کردند. در آن روزها هر وقت می‌توانستیم، من به اتفاق دیگر دوستان ورزشی مان به دیدن آنها می‌رفتیم و خود من ۱۴، ۱۵ مرتبه با حسن آقا فوتبال بازی کردم.
پروین درمورد مواضع ورزشی یادگار امام نیز تصریح کرد: هنر حاج حسن آقا این است که هنوز معلوم نکرده پرسپولیسی است یا استقلالی! مثلا من یک سال ایشان را به هیات مذهبی دعوت کردم اما ایشان به خاطر گرفتاری نتوانستند بیایند اما ارتباطمان برقرار بود، از آن طرف ایشان به هیات آقای قلعه‌نویی هم می‌رود.
وی با بیان اینکه همیشه دوست داشته‌ام به مرقد امام بروم؛ گفت: چند وقتی است که با حاج حسن آقا ملاقاتی نکرده‌ام. همه ورزشکاران خانواده امام را دوست دارند و وقتی پای این موضوع به میان بیاید دیگر پرسپولیسی و استقلالی نمی‌شناسد، بلکه همه به آنها علاقه‌مند هستند. این علاقه هم از شخص امام آغاز شد. خداوند به آقای کاظم رحیمی خیر بدهد که آن ملاقات را ترتیب داد
arash بازدید : 80 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

فتح الله زاده با حضور در اردوی تیم فوتبال استقلال تهران ، از نزدیک تمرینات آمادگی بازیکنان این تیم را تماشا خواهد کرد و با کادر فنی این تیم به گفت وگو خواهد پرداخت.

به نقل از ورزش سه : تیم فوتبال استقلال تهران اردوی آمادگی خود را برای حضور در فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران از روز چهارشنبه هفته گذشته با شرکت ۱۸ بازیکن در نزدیکی استانبول دایر کرده است.

استقلالی ها در نخستین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه ، شب گذشته تیمی از کامرون را با نتیجه ۷ بر صفر شکست دادند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ، ورزشی استقلال تهران، جمعه شب به ترکیه سفر خواهد کرد و به جمع بازیکنان و کادر فنی این تیم در اردوی استانبول اضافه خواهد شد.این تیم در مدت حضور خود در ترکیه دو دیدار تدارکاتی دیگر نیز انجام خواهد داد.

arash بازدید : 102 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

جشن تولد شهید «مسلم فراهانی» فردا در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار می‌شود.


ادر شهید «مسلم فراهانی» همانند سال‌های گذشته مراسم جشن ولادت فرزندش را بر سر مزار این شهید برگزار می‌کند.

مراسم جشن ولادت شهید مسلم فراهانی جمعه 16 تیرماه ساعت 10 صبح با حضور اعضای خانواده، جمعی از دوستان این شهید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدا برگزار خواهد شد. در برپایی این مراسم اداره فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) نیز همکاری دارد.

به گزارش توانا، شهید «مسلم فراهانی» متولد 14 تیر 1344 است. او پنجم تیرماه 1361 در تپه شیاکوه، در حالی که آخرین لحظات عمر خود دعای «اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک» را زمزمه می‌کرد، به شهادت رسید. شهید فراهانی در قسمتی از وصیت‌اش نوشته است «کسی که ضد ولایت فقیه است در تشییع جنازه من شرکت نکند».

arash بازدید : 65 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

80 درصد بازی‌های رایانه ای مفیدهستند و این بازی‌های فرصت‌هایی را برای پرورش فکری و رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان به دنبال دارد.



افراسیابی با اشاره به اینکه بازی‌های رایانه‌ای از سایر رسانه‌ها متفاوت است، اظهارداشت: در تلویزیون و سینما مخاطب موضوعات را از منظر تولید کننده فیلم و برنامه تلویزیونی دنبال می‌کند اما در بازی های رایانه‌ای مخاطب خودش را در بازی به عنوان شخصیت اول بازی‌های رایانه‌ای احساس کرده و این موضوع در ایجاد حس همذات پنداری با شخصیت اصلی بازی نقشی اساسی دارد.

وی افزود: کودکان و نوجوانان زمانی که از بازی‌های رایانه‌ای مفید و مرتبط با سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده می کنند مهارت‌های لازم را برای زندگی آینده یاد می گیرند.

افراسیابی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی‌های رایانه‌ای می توان به افزایش اعتماد به نفس، بالا رفتن قوه ادراک افراد، تقویت رابطه میان چشم و دست افراد و افزایش تمرکز افراد اشاره کرد.



arash بازدید : 66 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

به نقل از روزگارنو این پیرمرد ۹۱ ساله از سربازان جنگ جهانی دوم می باشد که پدر او نیز از همین قدرت برخوردار بوده است.او قدرت خود را مدیون آموزشهای پدرش می داند. شاید قوی ترین آرواره و گردن را در جهان این پیرمرد دارا باشد.


R0z3 بازدید : 77 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

سید شمس الدین حسینی ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه صندوق توسعه و بازار سرمایه در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در این ارتباط که با توجه به خارج شدن افزایش قیمت حاملهای انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از دستور کار دولت، آیا مبلغ یارانه های نقدی افزایش خواهد یافت؟، گفت: افزایش یارانه نقدی برآمده از اصلاح قیمتها است.

وزیر اموراقتصادی و دارایی با اعلام اینکه دولت از مسیر اصلاح قیمتها قدرت خرید مردم را جبران می کند، اظهار داشت: در خصوص 28 هزار تومانی که بابت افزایش قیمت نان پرداخت شد نیز در برنامه هدفمندی یارانه ها وجود نداشت.
 حسینی ادامه داد: با توجه به تفاهمات کلی که رئیس جمهور و رئیس مجلس داشتند، این کار انجام شد و ما لایحه این اقدام را در دولت تفسیر کردیم که مبلغ 28 هزار تومان یارانه نان برای جبران به مردم پرداخت شود.
 وی خاطر نشان کرد: بنابراین اصلاح قیمتها و جبران قدرت خرید دو روی یک سکه هستند.
 دولت پیش از این قصد داشت یارانه نقدی ماهانه 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر ( بدون محاسبه یارانه نه ماهه 28 هزار تومانی نان) را در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا مبلغ 73 هزار و 500 هزار تومان افزایش دهد اما هم اکنون دولت بنا به دلیلی، قید افزایش قیمت حامل‌های انرژی را زده است و برهمین اساس، فعلا مبلغ یارانه نقدی افزایش نخواهد یافت.

R0z3 بازدید : 70 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند. 


  

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 699
  • بازدید کلی : 45,870